Bloggcandy

Nu är det dags för en superBAUTAmegabloggcandy!
Alla ni som gör julkort året om, gillar julen, eller har hoppat på diverse julkortsutmaningar kan kolla lite extra:

Bloggcandy på Pyssloteket!

Candyn slutar på skottdagen 29/2 och värdet uppgår till 1406kr!

Det här är vad som ingår:

Papper, alla i storleken 12″ x 12″:

6st Bo Bunny – Father Christmas
Holly
Sleigh
Dot
Father Christmas

14st Echo Park – Holly Jolly
Snowy Tree Tops
Snowy Sidewalks
Merry & Bright
Stockings Are Hung
Comfort & Cheer
Fa-La-La-La-La
Up On The Housetop
Jolly Border Strips
Holyiday Wrap
Journaling Cards

14st Echo Park – Seasons Greetings
Plaid
Small Poinsettias
Ornaments
Christmas Ads
Vintage Santa
Poinsettias
Holly
Calender
Borders
Swirls

Tim Holtz Seasonal Distress Ink – Winter Edition

Tattered Angels Glimmer Mist:
Snowy Pine
Red-Nosed Reindeer

Stämplar:

Stampers Anonymous/Tim Holtz Mini – Holidays 3

Inkido – Från Oss
Inkido – God Jul 24
Inkido – God Jul 26

PaperMaze – En God Jul Igen

Snöflingedekorationer i metall

Hur går jag då tillväga för att vinna hela härligheten?

Jo, för att få EN lott i bloggcandyn ska du:

  • Lägga in bilden i din blogg,  i sidebaren eller i ett eget inlägg och länka till Pyssloteket
  • Kommentera i detta inlägg och länka till din blogg så vi hittar dig. Om du lägger bilden i ett inlägg ska du länka direkt till inlägget, inte bara till bloggen.
För att få TVÅ lotter i bloggcandyn ska du även:
Och
Den lyckliga vinnaren, som slumpas fram av Random.org, kommer att presenteras i bloggen och på Facebook den 1 mars.
Lycka till!

165 reaktioner på ”Bloggcandy

  1. Näää…. nån facebookare är jag inte och kommer inte att bli. Men jag har länkat från min sidebar i bloggen iallafall och hoppas att en lott kan vara just TUR-lotten!

    Härlig julig candy!

  2. Nu har jag lagt blogcandyn i min sidebar och länkat hit. Jag gillar er sida på facebook och är redan sen tidigare med i er grupp.
    Underbar candy, så jag hoppas verkligen på tur. Älskar julen!
    Kram

  3. Helt fantastiskt bloggodis! En (ja två med facebook då) sådan här superchans vill man ju bara inte missa.
    Jag länkar både i bloggen och i sidebaren. 🙂

  4. Vilken superdupermysig Candy! Norpar en lott då jag ”vågar vägra Facebook” men gjort bild med länk i min blogg´s sidebar.

  5. Vilken härlig godispåse, den vill gärna ”smaka” på.
    Länkat från min sidebar, gillar på FB och är med i gruppen och nu kommenterat, alltså 2 lotter.

  6. WOW!!! Det var verkligen en generös candy!!! TACK för chansen att vinna 🙂

    Jag har turen att norpa 3 lotter, har lagt er bild i min sidebar, är redan följare på FB och har nu ansökt om att få vara med i er grupp!

    Nu håller jag tummarna för det här paketet skulle verkligen få extra fart på julkortstillverkningen!

  7. Vilken härlig skottårscandy !! Jag är gärna med och chansar . Jag länkar och kommenterar, men är inte med i Facebook tyvärr.
    Kram Eva

  8. OJOJ vilken härlig candy!!
    Har länkat hit i min sidebar och är med i eran grupp på facebook, så då blir det 2 lotter 🙂

  9. Oj, det är ju länge kvar till jul, men det skadar ju inte att vara ute i god tid för en gångs skull. Jag har länkat i min sidebar i min blogg, gillar och ansökt om att gå med i gruppen på Facebook. Nu är det bara att hålla tummarna!! Jag fyller år den 29e så det hade ju varit en superpresent!!

  10. Såklart jag vill vara med i denna underbart härliga och generösa candy.

    Jag har lagt upp bild o text i sidebar i min blogg
    http://www.kattaskarameller.blogspot.com

    Jag är redan med i gruppen och gillar Pyssloteket på FB och jag har länkat till candyn på FB och hoppas nu att jag inte har missat något ställe.

    Nu är det bara att hålla tummarna. 🙂

  11. Oj, vilken härlig bloggcandy! 😀
    Jag har hoppat på utmaningen att göra minst ett julkort i veckan så det här skulle passa sååå bra. Jag har ju märkt att det börjar behövas material snart och det är inte hos många man kan få tag på julmaterial så här efter julen.
    Jag har gjort det som behövs för två lotter och hoppas på stor tur. 🙂
    Kram Lollo
    http://lousans.blogspot.com/

  12. Oj, vilken härlig bloggcandy! 🙂
    Jag har gått med i utmaningen att göra minst ett julkort i veckan så det här skulle sitta så bra. Har märkt att det börjar behövas material snart och det är inte hos många man kan få tag på julmaterial så här efter jul.
    Jag har gjort det som behövs för två lotter och hoppas på stor tur. 😀
    http://lousans.blogspot.com/
    Kram Lollo

    • Men det är klart du inte behöver *haha*
      Då är ju den andra lotten redan klar om du bara kommenterar inlägget ”Vill du vara med på bloggcandyn?” som finns i Facebookgruppen.

  13. Men självklart!!!! Vilken dröm för Mej som nybörjare och att göra Julkort är ju det som är roligast av allt.
    Jag har länkat till er på högersidan på Min Blogg och Självklart! Blir det på Facebook också.
    Som ny på Pyssloteket finns massor att titta på Wow……här vill man inte missa nått.

    Kram Uttan.

    http://hemmahosuttan.blogspot.com

  14. Jag behöver verkligen inte det här, men jag vill!
    Jag är vad många skulle kalla en ”julgalning”.

    Ex: jag har sex flyttkartonger julpynt men vi bor bara på 37 kvm. Hur går detta ihop undrar många då jag pyntar från golv till tak. I år hade vi t ex tre julgranar… och jag älskar såklart att pyssla!

    Har gillat på fb 🙂

    Kram Sofie

  15. Wow vilket paket! 😀
    Har länkat till er från min sidebar och även begärt att få gå med i gruppen 🙂
    Ha det fint!

  16. WOW vilket snask! Jag är gärna med å prövar lyckan! Har länkat fr min sidebar samt gillat på FB och gått med i gruppen där!
    Kramis
    //Cattie

  17. Sånt här kan jag ju inte missa! Kanske jag får fixat årets julkort redan innan sommaren :-). Länkat på bloggen och gillat på FB är också avklarat. Nu får jag bara hålla tummarna…..

  18. Underbar candy, den vill man ju inte missa..
    Jag länkar i min sidebar samt har gillat på FB samt även skickat förfrågan att gå med i gruppen 🙂
    Nu är det bara att hålla tummarna 🙂 Ha det gott // Kram kram

  19. Det här vill man ju ha chans på!!! Jag har länkat i min sidebar och gillat och gått med i grupp på FB! Nu hoppas jag på tuuuur…

  20. Hvilken flott candy – takk for sjansen til å vinne den.

    Har lagt informasjon i side-bar på bloggen min. Krysser fingrene

    🙂 Nina

    PS – Jeg har også en blogg-candy hvis dere vil være med

  21. Vilket paket!! 🙂 Jag har lagt skapat en post med bild + länk, gillat er Facebook sida ansökt om att få gå med i Pysslotekets Facebook-grupp! Nu är det bara för mig att hålla tummarna!

  22. Vilket paket!! Jag har postat ett inlägg i min blogg med bild + länk, gillat Pysslotekets Facebook-sida samt ansökt om att få ge med i Pysslotekets Facebook.grupp. Nu är det bara för mig att hålla tummarna! 🙂

  23. Wow vad mycket härligt det finns i eran candy =) Detta kan man ju bara inte missa! Har länkat från min sidebar hit, gillar på facebook och har gått med i eran grupp. Nu håller jag tummarna =)

  24. har nu gjort allt som krävs för att delta så nu håller jag tummar å tår allt vad jag kan!
    tack för chansen att vinna denna härliga candy.
    kram tess.

  25. […] Kolla på det här inlägget, där finns alla instruktioner! Den lyckliga vinnaren, som slumpas fram av Random.org, kommer att presenteras i bloggen och på Facebook den 1 mars. Lycka till! Dela med dej:FacebookTwitterE-postLike this:GillaBli först att gilla denna post. […]

  26. Länkat och ”facebookat” hmm… tror i alla fall att jag gjort rätt 🙂
    Gilla klarade jag galant, och tror att det där med gruppen löste sig till slut (Inte min starka sida) Och om jag inte tar fel så är det här kommentaren 🙂

    Ha det så bra och tack för en vinstchans på ett härligt paket!!

  27. Gillat, delat, gått med i grupp. Håller på att skapa en blogg men det går långsamt för jag vet inte riktigt hur man gör. Ska försöka mig på att länka oxå för det här är ju en morot till att verkligen försöka lära sig det. =0)

  28. For en aldeles nydelig candy! Jeg prøver lykken og krysser alt jeg har. Har postet candyen i min sidebar og er også med på Facebook, så da blir det 2 lodd på meg!

    Krysser fingrene! Ha en fantastisk uke videre ♥

    Klem fra Hilde

  29. […] Kolla i det här inlägget, där finns alla instruktioner. Den lyckliga vinnaren, som slumpas fram av Random.org, kommer att presenteras i bloggen och på Facebook den 1 mars. Lycka till! Dela med dej:FacebookMerTwitterE-postLike this:GillaBli först att gilla denna post. […]

  30. Nu har jag länkat via bloggen, gillat er på facebook har jag gjort tidigare och jag har begärt att få gå med i gruppen. Nu tar jag och sätter mig och rullar tummarna och hoppas på tur för vem vill inte vinna härliga julsaker.

  31. Är gärna med i candydragningen, det var mycket fint där!
    Har länkat från bloggen, gillat och gått med i fb-gruppen 🙂
    Håller tummar och tår…

  32. Jag har gjort det jag ska, nu ska jag bara bli antagen som medlem hos er på Facebook. 😉
    Jag har lagt till detta i min blogg i tävlingsrutan.

    Det skulle sitta fint med denna present, fast jag fyller ju idag och dragningen är på torsdag, men en sen present är helt ok!

    Må gott!

  33. Har gjort mitt första inlägg på min nya blogg om er bloggcandy =)
    Hoppas att allt är rätt gjort.

    htt://honpalandet.blogspot.com

    Hoppas på tur!!
    Mvh
    Hon på landet
    Helen Livgård

  34. ojojojoj…Har nog missat att kommentera här innan, men nu är det gjort.-) Vilken fantastisk Candy!! Jag kan bara hålla tummarna;-)….

  35. Jag vill vara med! Har fått in en bild med länk i min sidebar, för första gången någonsin!! Har nyss skaffat bloggen, så där är det lite tomt ännu…
    Gillar på FB, och har ansökt om att få gå med i gruppen.
    Då återstår det bara att hålla tummarna! 😉

    Kram Kicki

  36. Åhhhh…..vad glad jag blev när jag hittade denna candyn……nu får jag bara hoppas på att jag gjort rätt och att jag har tur. Naturligtvis så gillar jag er på FB också.

    /AnnaCarin

  37. Wow, hvor en lækker julecandy .. jeg er med ,,
    Har linket i sidebar på min blog, ”liker” på Facebook og ansøgt om medlemsskab i Facebook-gruppen.

    Så det er fuldt hus herfra 🙂

    1000 tak for chancen for at vinde 🙂

Kommentarer är stängda.