Distressrutor och finfina produkter!

Idag blir mitt nyhetsinlägg lite annorlunda… för det är som så att jag har skapat, för första gången på år och dag (känns det som).

Ni som följer Pysslotekets instagram-feed (och det gör ni väl?!) har kanske sett att jag fick hem ett paket med godsaker igår, och nu har jag alltså pysslat så att fingrarna är snyggt mångfärgade, naglarna har permanenta sorgkanter av bläck, och jag bör klara mig på kortfronten ett litet tag framöver. Om jag nu skulle VILJA klara mig… men jag gör nog fler kort, istället! 😉

Därför tänkte jag visa upp mina ihoppysslade kortigheter, och samtidigt tipsa lite om ovanligt bra produkter!
Är ni med på det upplägget? (Ihållande jaaaa i kör från alla bloggläsare. Inbillar jag mig. ;))

Vi börjar med själva resultatet, va?

kort01 kort02

Som synes har jag kanaliserat min inre Jeanette och lånat lite färginspiration av såväl Elin som Gunilla. Med flera. (Jag har så vanvettigt inspirerande kollegor! Det är svårt vem jag stulit vilken idé av, för att vara ärlig! :))

(För tips och tricks och teknik-genomgångar i bloggen, klicka på den här raden, så öppnas ett nytt fönster med MASSOR av fina, inspirerande inlägg om hur man leker sig fram till fina resultat.)

Här är produkterna jag använt, eller likartade produkter:

Ha en bra dag!
/Zarah

Kommentera

