Ibland måste man muta….

.. Vid ett besök hos Anna för några dagar sedan fick jag min 2,5 åriga dotter med mig. Normalt sett brukar jag inte ha varken henne eller hennes jämngamla bror med mig. En en enkel anledning. Tvååringar passar inte i scrapbutiker….

Men med mutor kommer man långt! Bara man avbryter besöket innan sockret kickar in! 😉

Idag bjuder jag på en Lo med papper från BoBunny, KaiserCraft och dekorationer från Basic Grey!20140827_212701_android

Bakgrundspapperet kommer från BoBunnys Somwhere in time. Jag gillar papper som redan är ”klara”. Just det här heter Imagination.

Lite diecuts från BG´s Highline och de kloka orden är KC´s Kaleidoscopekollektion.

20140827_212708_android
Titeln utskuren med min cameo! Lite glossy accents ovanpå!

Kommentera

