Kolla jag cyklar!

2014-dt-pyssloteket-lo-11Ibland är ett temapapper så himla perfekt! Vem kan motstå papper med cyklar på? Inte jag i all fall! Sjukt snygga färger! Det blev en layout om min coola cykelkille som knäckte cykelkoden i somras.

py-2Jag valde att sätta en av de stora och väldigt glittriga crystals från Prima mitt i en svart Hydrangea från Petaloo. Det blev grymt snyggt!

py-3Med lite svarta detaljer här och där framhävs färgerna fint!

py-4Den lilla turkosa blomman är från den senaste blomleveransen från Prima. Det blev en favorit så jag måste nog skaffa fler! Om inte ni hinner först!

Många kramar från Ullis aka LillBlomman!

Kommentera

