Longe time no scrap!

Det har kanske inte undgått någon att jag har varit helt nergången i kortmakarträsket under en ganska lång tid. Jag har inte ens funderat på att redigera och framkalla våra semesterbilder, nåt som annars brukar ske nästan innan jag packat upp resväskorna. Men som med Triss – plötsligt händer det!

Hittade ett foto bland mina redan framkallade bilder som passade så bra till Basic Greys ”Highline”-serie. I augustimörkret är det svårt att få till bra foton, och jag är ingen bildredaktör!, så ni får tro mig på mitt ord 🙂

LO25-1

Förutom papper och die cuts från Highline-serien så har jag använt lite småplock från de egna gömmorna. Jag ville ha nånting som tog igen det gula med hittade inget jag gillade. Då gjorde jag helt enkelt en egen flair av Highline-papper, stämplar från Technique Tuesday och en epoxy dot.

LO25-2

Tack för titten! / Babsan

Kommentera

