I stället för ett kort…

En av mina bästaste fyller jämnt (som en hel hoper till i vår omgivning…) och firades i förskott i helgen. Jag har tack vare alla jämna födelsedagar blivit utnämnd till kompiskretsens kortmakare men här tog jag det ett steg längre! Jag gjorde en tavla! Det var ballerinafiguren i metall som jag köpt i vännens butik som triggade igång mej. Är ni sugna och vill veta hur jag gjorde och hur man gör en transfer så kanske jag ska ha en canvaskurs igen med lite andra tekniker framöver… Eller vad tycker ni? Ge gärna mej eller Anna feedback på om ni vill det så kanske, kanske…!

2014-08-24 18.1

På baksidan gjorde jag ”kortinsidan” där det stod vilka gåvan kom ifrån och vad hon fick!

/Karin

Kommentera

