Enkelt men kärleksfullt

Jag och bästa Anna mfl hade en pysseldate för tid sen och då passade jag på att lära dem min nya favoritteknik, den som ni ska få lära er i del Tekniktisdag del 9, den 4 november.

Här har jag  jag använt min nya favoritfärgkombo: Dried marigold, Worn lipstick och Picked raspberries. Textstämpeln kommer från Paper smooches men arket tog slut innan Anna ens hann hänga upp dem. Det är inte omöjligt att det hunnit komma in fler sen dess, kika under Övriga-kategorin. Söta hjärtan finns på nästan alla Lawn fawn-ark. Just dessa kommer från ”Hello sunshine” och har fått ett lager crackle finish.

kort189

Anna och de övriga gjorde också galet snygga kort, hoppas hon visat upp dem på Instagram – för ni följer väl Pyssloteket där också?

Ha en fortsatt bra lördag! / Babsan

Kommentera

