Förlösaren

Jag har haft en riktig scrapkramp länge..ligger ohjälpligt ”’efter” i min online kurs 48 weeks. Jag har skyllt på värmen under sommaren men inte hjälpte det att det blev svalare. Det som hjälpte var att släppa alla måsten och krav och bara släppa loss. Strunta i att jag ligger efter och jobba i mina andra art journals. Oh jisses vad jag skapade när jag väl kom igång! Jag som bara brukar kunna jobba med ett uppslag åt gången hade alla mina olika storlekar på G samtidigt! Det kommer väl inte gå till historien som det jag är mest nöjd med men det förlöste mej! Kommande måndagar kommer ni få se vad som föddes helgen då allt lossnade!

2014-09-21 14.3

Kladda på!

/Karin

Kommentera

