Gammal stämpel

Ibland får jag ett ryck och plockar fram mina färgläggningsstämplar. Det är ganska sällsynt nu för tiden men ibland så händer det. När Anna tog över butiken så hade hon ett märke som heter The Greeting Farm och det är därifrån den här söta bönan kommer. Märket är utfasat från butiken sen länge men resten av prylarna finns kvar. Eller, jag hoppas det för de är rätt så nya. Jag har stansat ut ”boksidan” ut färgläggningspapper, stämplat tjejen och sen maskat henne för att få till den rosa bakgrunden. På bakgrunden  och på kortbasen har jag stämplat den underbara stämpeln ”Gratitude” från Hero arts, ett märke som Anna börjat ta in efter påtryckningar från nån *harkel*. Alla papper och dekorationer kommer från Basic Grey, serien ”Highline”. Det är lite tomt nere till höger men där tänker jag sätta dit en passande hälsning eller ett namn när det är dags.

kort195

Är det bara jag, eller har jag oavsiktligt lyckats färglägga en Rhianna?!

Hoppas ni får en trevlig helg med åtminstone lite pyssel.

Kommentera

