Man kan aldrig får för mycket Kaiser och Prima!

2014-dt-pyssloteket-lo-13Jag kan inte låta bli att fota roliga skyltar! Här lurpassar verkligen firren vid skylten!

13-1Jag lät den gula skylten få sätta färg lite och använde en del gula blommor på min layout. Bakom mitt foto använde jag lite wellpapp.

13-2Butiken är verkligen välfylld av fina blommor just nu! Här har jag mixat lite av både helt nya och lite äldre varianter. Och det funkar jättebra att mixa dem tillsammans.

13-3Jag gillar att peta in lite annat bland mina blomkluster. Här jag använt både stora läckra Rhinestones från Prima och guldiga stjärncharms.

13-4På mina papper från Kasier lekte jag lite med olika färger. Jag har duttat på Distress Paint och målat olika lock med akrylfärg.

Många kramar från Ulrika aka LillBlomman!

Kommentera

