Trim the tree

För en tid sen så köpte jag stämpelsetet ”Trim the tree” från Lawn fawn. Jag blev väldigt glad när jag såg att Anna även tagit in det tillhörande diesetet. Men JÖSSES vilka små pillriga dies! Hur mycket de minsta blir använda återstår att se…

Här har jag stansat ut några av delarna och färglagt med Copics och lite Wink of Stella-glitter. Jag vara orolig att det skulle se mysko ut med de vita kanter som blir men näe, jag tycker det ger en lite speciell look bara.

kort202

Jultexterna är privata.

Vi hade pysseldate härom helgen och fokuserade stort på julkort så gissa om det kommer bli mycket sånt på lördagarna framöver.

Ha en trevlig helg! /Babsan

Kommentera

