London baby!

Sommaren 2013 (och inte 2014, som det står i texten på dagens LO) var ett av mina många besök i England. Denna gång började jag min ”turné” i London, där jag fick bo hos Ingela med familj ett par dagar innan jag rullade vidare till Coventry och Leeds. I London tog jag en dag då jag bara gick dit näsan pekade. Det var då längesen jag var i London sist, men jag insåg att jag hade någorlunda koll på var jag var och vart jag skulle gå, för jag gick inte vilse, tack och lov. Tunnelbanan använda jag bara från flygplatsen. 🙂

LondonBaby01_Pysslo

LondonBaby02_Pysslo

LondonBaby03_Pysslo

LondonBaby04_Pysslo

Jag ser att jag skrivit fel årtal i min journaling – det ska vara 2013 och inte 2014 – tänk så fast man är i sitt tänk… 😉

Åh, vad jag längtar tillbaka till England nu… 😀

Pyssla lugnt!
/ Jeanette – Tettiz

 

Kommentera

