Sweet!

Halloj! En LO idag! Ett ganska rörigt mönsterpapper som bakgrund som jag sedan byggt vidare på!

20140926_112546_resized_android

 

Masker, akrylfärg och stämplar fick bygga upp bakgrunden. Pappret är Illustrate från KC Kaleidoscope. Jag köpte ofta två av samma för att jag vill åt båda baksidan och framsidan vid LO´s.

20140926_112555_resized_android

Utskuret med cameo och lite glossy accents över. Vimpeln är tillklippt i cardstock med trästruktur. Superläckert!

20140926_112610_resized_android

Stämplar från KaiserCraft. Masker från Tim Holtz och TCW.

20140926_112604_resized_android

Jag har ju förälskat mig i Wire Thread från Prima. Det blir så läckert tycker jag! Några Primablommor och wire ihop med lite blad fick stå för dekorationer.

Kommentera

