Criss-cross kort med Maja Design

2014-dt-pyssloteket-kort-6Man kan ju inte annat än bli jättesugen på att skapa julkort när man ser alla fina julsaker i butiken! Idag har jag skapat ett så kalla Criss-cross kort med Maja Design papper.

pysslo-1Tomten kikar fram från kortet som går att dra upp.

pysslo-2Röda Rosor och en rosett känns väldigt juligt och fint. Samtidigt är det väldigt enkelt att sätta dit! Jag gillar att använda Limpistol när jag fäster band och blommor.

Jag har nu öppnat Julstugan så jag räknar med att komma med massor av julinspiration de närmsta två månaderna! Många kramar från Ulrika aka LillBlomman!

Kommentera

