Hej hej!

Blev sååå glad när jag fick frågan om jag vill vara gäst DT hos Pyssloteket ett tag framöver! Det var ingen svår fråga att svara på 😉
Med jättefint material att jobba med var det inte svårt att bli inspirerad till att göra en LO. Hoppas att jag kan inspirera någon mer under min tid här!

Valde att scrappa en 30×30 cm LO om min kramiga lilla tjej Tuva.

IMG_8922

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

IMG_8923

 

 

 

 

 

 

 

 

 

IMG_8924

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Älskar de här stämplarna från Paper Smooches med flera ord man kan använda om & om igen som tex rubriker!

Ses snart igen!

// Anzan

 

Kommentera

