Swanky snowdudes

Ett annat roligt set som stulit mitt hjärta är ”Swanky snowdudes”, även det från Paper smooches. Det passar väldigt bra ihop med ”Warm hearts” som jag visade lite exempel på förra lördagen. Snögubbarna har, precis som Warm hearts, en massa roliga tillbehör. Till det här setet är det mustacher, munnar, pipor osv. Det är ett sånt där set där man tänker ”Och det måste jag prova! Och sen ska jag göra en sån och en sån! Och DET måste ju bli bra”

Här är de de tre vännerna (men ingen Jerry?!) som chillar tillsammans.

kort210

 Ett annat favoritark är stämplarna med jultexter, Joyful greetings. Till det här kortet så täckte jag mina färglagda snögubbar med glossy accents för att kunna göra bakgrunden sen. Av nån okänd anledning så blödde den röda färgen från halsduken. Det har inte gjort det på nåt annat ställe så det måste vara ett handhavandefel; jag hade väl inte låtit färgen torka tillräckligt. Färglagt har jag förresten gjort med Distress markers/Tombow.

kort220-1

Snögubbarnas kroppar fick ett lager Wink of Stella för att bli lite roligare.

kort220-2

Nästa lördag blir det julkort med dies. Välkommen då. / Babsan

Kommentera

