Bo Bunny – Candy cane lane

Förra onsdagen visade jag två kort som jag gjort med näääästan bara papper. Då var det papper från Kaiser, idag är det papper från Bo Bunny. Det som de två kollektionerna, förutom jultemat då, har gemensamt är ett skönt retrostuk på vissa ark. Precis som förra veckans kort är dessa gjorda efter skisser från Mojo Monday, #359 och #365.

kort261

kort262 (1)

kort262 (2)Efter den här lilla övningen så kan jag konstatera att näe, jag håller mig nog vid min läst. Jag har tappat känslan för mönsterpapper. Åtminstone för nu. Vem vet, den kanske kommer tillbaka?

Tack för titten! / Babsan

Kommentera

