Bröllop!

Det var längesedan jag fick något beställningskort nu. Men så kom det ett. Med superkort varsel! Jag blev sjukt taggad och inspirationen flödade. Den flödade såpass att det först blev svårt att komma någonstans alls. Ja ni vet!
Här är det iaf!
20141023_190401_resized_android

 

Kortet blev stooort! Tror det blev 22*15 cm. Pappren som jag baserat det på är från Primas Epiphany och jag bara äääääälskar det! ❤

Tankebubblan kommer från stämpelsetet A birdie told me från Lawn fawn. Bokstäverna från paper smooches.

20141023_190415_resized_android

 

Lite Shabby white embossing enamel från Stampendous.

20141023_190421_resized_android

 

Stämpeln är privat.

20141023_190638_resized_android

 

En manillatag som jag färgat in med distresser, masker och sedan stämplat och embossat på.

Kommentera

