Jag – en kreativ galning

Dagens LO är en sida som jag gjorde nyligen när jag var på storträff tillsammans med massor av kreativa tjejer. Utmaningen var att man skulle scrappa ett foto på sig själv och ha med texten ”Jag gillar mig själv för att jag är…” på layouten. Min blev så här:

JagGillar_Pysslo01

JagGillar_Pysslo02

JagGillar_Pysslo03

JagGillar_Pysslo04

 

Kreativ + galen borde väl kunna uttryckas med ”galet kreativ”, eller hur?! 😀 Jag har öst på med färg i massor + stickers och en stencil – man kan få till mycket med några få ”ingredienser” och jag blir riktigt glad när jag ser denna LOn. Färgen som jag använt på sidan är den härligt tjocka akrylfärgerna från Dina Wakely – här har jag kluttat på färgerna och sen sprayat på vatten och låtit det rinna ner över sidan.

Hoppas att jag kan pigga upp lite i mörka november med denna galna färgexplosion! 😀

Pyssla lugnt!
/ Jeanette – Tettiz

Kommentera

