Mer julinspiration!

2014-dt-pyssloteket-kort-7Förra gången jag bloggade visade jag ett Criss-cross kort. Idag är det dags för ett Easel card eller altar kort på svenska. Jag gillar dessa korten då man kan ställa upp dem snyggt och verkligen njuta av kortet! Jag har valt att skapa ett relativt stilrent kort i lite tuffa färger. Alla papper är från Echo Park.

7-1Det får plats en julhälsning inuti kortet.

7-2Jag har låtit de fina mönstren få ta all plats och inte dekorerat kortet så mycket. En liten twist kunde jag dock inte låta bli! Jag fäste röda Rhinestones på granen.

Många kramar från Ulrika aka LillBlomman!

Kommentera

