Hello!

Dagens LO med en liten badtjej i fokus.
Ännu ett favoritfoto från sommaren 2014 & jag är glad att det hamnar i albumet! Har upptäckt att jag nästan slutat använda mönstrat papper på mina LO:s den senaste tiden. Trodde faktiskt inte att färg & klet var något för mig men se så fel jag hade. Tycker det är superkul att testa olika stenciler & färger –  Pyssloteket har MASSOR av den varan, både stenciler, färg, stämplar, sprayer & annat man kan testa sig fram med!

Featured image
Stämplad rubrik från Paper Smooches ”Bold Buzzwords”
Har duttat Ghesso på en stencil med hål i så att det blir lite struktur.

Featured image
Washitejpen är Trendy Tape Cameras. Använder den på allt jag gör för tillfället!

Featured image
Wood veneer stjärnor, Studio Calico. Textremsan kommer från ”Tiny Text Bright”.

Featured image

Tack för titten!

Kommentera

