Bliss – lycka!

Så här års längtar många – däribland jag – efter sol och värme, och jag har många härliga minnen från i somras att värma mig med. Dagens layout är just ett sånt minne. En varm och solig dag, god matsäck, bästa sällskapet, grönt gräs och svalkande havsvågor inom räckhåll. Det bästa med sommaren – sol och bad – blev det mycket av för mig och mina älsklingar i somras.

BlissLO_Pysslo01

BlissLO_Pysslo02

BlissLO_Pysslo03

BlissLO_Pysslo04

 

De härliga papprena från BoBunnys serie är tyvärr slut i stort format, men finns fortfarande i 6×6-block. De är härligt färgglada och passar perfekt till sommarens fotografier. Kanske göra ett minialbum med sommarbilder?

Nä, nu blev jag mer pysselsugen, så jag måste nog scrappa vidare!

Pyssla lugnt!
/ Jeanette – Tettiz

Kommentera

