Poppylove

Jag fortsätter mitt frosseri i blått! Även här har jag byggt vidare på en sida med en massa överblivet klet och kladd på. Color Bloom Spray, Super Heavy Gesso och ett glitter medium som liknar stickles bara fastare i formen. Ovanpå allt detta byggde jag ett honeycombmönster, trasslade till lite sytråd och trodde jag var färdig där… Men se det var något som fattades så det fick bli en av mina nu inköpta dies från Memory box, naturligtvis en vallmo -poppy på engelska min favorit!

2014-09-26 14

Nästa vecka blir det grönt istället!

/Karin

Kommentera

