Grönt ÄR skönt!

kom jag på till slut! Har inte gillat den här sidan som legat ett tag ända tills jag gjorde den grönare. Ceramic stucco och grön akrylfärg genom stencil gjorde blommorna. Clear gesso gör att det ser lite mattare ut. På den gick jag lös med vattenlöslig krita. Sizzix Frameworks Honeycomb även här. Det är ju tur att man använder något av det man har liggandes i lådorna! En cracklepaint i mina gömmor inuti hexagonerna.

2014-09-26 15

Nu gillar jag den bättre!

/Karin

Kommentera

