Positiva boken

En anteckningsbok att skriva ner positiva tankar är något som nästan alla borde ha! Jag har en som jag håller på att fylla med massor, massor med positiva saker just nu och det var liksom inget snack om saken – klart den skulle piffas till! Jag använde akvarellpapper i botten, sprayade rikligt med Primas colour bloom sprays i oika färger och lät dem ”rinna” längs med sidan. Mellan varje färg torkade jag med min craft tool – jag ville inte att färgerna skulle blanda sig helt och hållet. När bakgrunden var klar satte jag på några stickers och ritade med svart Poscapenna runt de stora bokstäverna och gjorde en ram runt sidan. Klart! 🙂

PositivaBoken_Pyssslo01

PositivaBoken_Pyssslo02

 

Pyssla lugnt!
/ Jeanette – Tettiz

Kommentera

