Min söta tomte i otraditionella färger

2014-dt-pyssloteket-lo-14Även om jag gillar traditionella julfärger är det fantastiskt roligt att skapa i allt annat än traditionella färger! Jag har skapat ett julkort med Bo Bunnys Candy Cane Lane redan och idag visar jag en layout med samma kollektion. Jag erkänner att det är första gången jag skapat en jullayout i rosa och gult men jag gillar det massor! En stor del i att fortsätta utvecklas som scrappare är att ständigt anta nya utmaningar!

p-1Jag har hittat blommor från Petaloo som passar perfekt till papperna!

p2Genom att lägga till svart kommer färgerna fram ännu mer och jag får coola kontraster.

p3Jag har använt svarta fotomattor bakom de mönstrade delarna och också använt rub-ons och die-cuts.

Kramar från Ulrika aka LillBlomman!

Kommentera

