Insta album

Hej hej!

Idag kommer ett julklappstips från mig!
Har fyllt ett litet Insta album till mina svärföräldrar som de ska få i julklapp. ”16 månader med Tuva” har jag som första sida & det är precis vad det är. Varje uppslag är fyllt med ett foto på Tuva från den aktuella månaden tillsammans med lite info om hur hon var just då. Storlek på kläder, humör, nya tänder osv osv. Självklart var jag tvungen att titta i min anteckningsbok där jag varje månad gjort anteckningar om Tuva, annars hade jag aldrig kommit ihåg såhär mycket. 🙂

Och nej – det är INTE för sent att göra ett sånt här album 1,5 vecka innan jul! Jag ska nämligen göra ett till… Man gör det så enkelt som man vill & har tid med. Det räcker ju faktiskt att sätta in foton 10×10 cm & sedan skriva texten för hand istället för som jag har gjort med textremsor.

Anna har fler Insta album i butiken!! 😉

Alfabetet som jag använt till albumryggen & till första sidan är mitt absoluta favvo just nu. ”Milo´s ABC” från Lawn Fawn.

Featured image

IMG_9596

IMG_9597

IMG_9599

IMG_9598

God Jul! // Anzan

Kommentera

