Ett lila hej

En färg som jag har svårt med, som jag ändå utmanar mig själv att använda då och då är lila. Ibland överraskar jag till och med mig själv och blir riktigt nöjd med en dl lila kreationer – som denna lilla sötnos:

HejLila_Pysslo01

HejLila_Pysslo02

HejLila_Pysslo03

 

Enkelt och med få färger – lila, vitt och kraft – så kan det bli så fint! 🙂

Brukar du försöka använda de färger du inte gillar så mycket ibland? Om inte så utmanar jag dig att göra det!! 😀

Pyssla lugnt!
/ Jeanette – Tettiz

Kommentera

