Ibland är det enkla

det vackraste… men själv har jag så svårt att få till enkla saker vare sej jag skapar en AJ sida, canvas, kort eller LO. Kan liksom inte lämna för mycket white space av någon anledning… Tycker det blir så läckert när andra får till det men jag kan bara inte sluta i tid… 😉 Men idag så kommer det faktiskt något stilrent och enkelt även från mej. Återigen har jag använt en härlig die från Memory Box och lite spillbitar av mönsterpapper.

2014-10-21 13.1

 

Det kommer fler exempel på min lek med dies från Memory Box…

Ses om en liten vecka! /Karin

 

Kommentera

