Galet förtjust!

 Idag får ni stå ut med mig IGEN! När man får ett nödrop från en DT-kollega som har vinterkräksjuka barn, ja då får man tidigarelägga sina inlägg helt enkelt. Vi hoppas att DT-Malins familj kommer på benen igen snart ❤ !

Dies med fuskstygn runt kanten, sk stitched dies, har blivit riktigt hett under hösten och efter lång väntan, pga restnoteringar, så kom de till sist hem till Pyssloteket. Och jag är såååååååååååå kär! Jag satte mig ner och gjorde tre kort bara pang! pang! pang!

På alla tre korten har jag försänkt mina dies, som jag visade i tekniktisdag #5, men på det översta har jag även fäst några på 3D-kuddar. Jag gillar 3D-kuddar! I övrig har jag bara använt paljetter, glitterpapper och blingstenar i olika färger och storlekar. (Just dessa paljetter kommer från Doodlebug, en frp med 12 olika färgställningar som Anna tog hem dem enkom åt mig.) Ibland behövs det inte så mycket mer för att man ska bli lite lycklig. 🙂

kort303 (1)

kort303 (2)

kort304 (2)

kort304 (1)

kort305

Nu ska ni slippa fler julkort från mig. Hoppas ni sett nåt ni gillar &  som inspirerat. / Babsan

Kommentera

