Gott nytt 2015!

Ett alldeles nytt och färskt år ligger framför oss!
Man kan avge nyårslöften eller ”bara” bestämma sig för att göra det man vill/behöver/borde/skulle ha gjort…

De flesta av oss tycker att det är roligt att skapa, och det är det ju! Det ÄR skoj att pyssla. Det är kul att vara kreativ oavsett om man papperspysslar, målar tavlor,scrappar eller vad man än gör så mår man bra av det.

Jag brukar säga till mina kunder att det här är en materialsport, man vill ha mer och nytt hela tiden. Jag brukar också säga att det finns värre saker att vara beroende utav.

Så med det sagt:
Kom och handla! 😉
Det finns massor med saker kvar på rean!

keep-calm-and-shop-at-pyssloteket

Butiken är öppen imorgon, fredag, 2/1 mellan 12 och 16  och på lördag, 3/1, mellan 12 och 16.

På söndag är det inventering, då ska varenda pinal i butiken räknas. Det brukar vara ett trevligt och glamoröst evenemang … 🙂
Jag har fin hjälp att räkna av designteamet och vänner så det brukar gå ganska smärtfritt.

Jag önskar er alla ett kreativt 2015!

Anna

