Silhouette Cameo!

En helt fantastisk maskin om du frågar mig! Jag använder den massor, både till mina layouter och kort men också för att skära ut vinyldekorationer till väggar, kaffeburkar, tavlor. Eller textilvinyl för att designa egna t-shirtar!
Möjligheterna med den här maskinen är oändliga. Bara fantasin sätter gränser.
Den kostar ju en del i inköp men frågar du mig är den där varenda krona!
Med rätt tillbehör kan du få den att rita designs istället för att skära etc!

Tänkte visa ett par saker idag! Känner du dig sugen men tror att du inte skulle klara av det så är du välkommen på kurserna jag håller! I grundkursen går vi igenom alla funktioner i programmet. Vi skrapar bara på ytan och de tre timmarna vi håller på kommer göra ditt huvud fullt. Med dig hem har du ett kompendium till stöd för att minnas vad som sas! I fortsättningskursen fördjupar vi oss inom några områden och jobbar lite praktiskt också!
Nästa tillfälle är den 28 februari!

10301546_10152524640478367_2754756833088620529_n

 

Ett linne med lite humor.. 😉

es tröjor

 

Här har jag fotograferat en barnteckning och sedan skapat en skärfil av den! Kul sätt att ge bort barnens teckningar!

FullSizeRender

 

Å till sist… jag lät cameon rita denna söta bild av en princessuggla. Dotterns kommer älska den! Lite glitter och en ram och det blir en söt tavla!

Bara ett axplock… möjligheterna är oändliga…

 

Kommentera

