Minialbum ”Tuva säger”

Hej hej!

Idag vill jag visa ett minialbum jag gjort av PL-kort i strl 4″x6″.
Jag har använt mig av Kaisercrafts Captured Moments Rock a bye baby girl kort, blandat med lite svart papper från Boo Bunny & dekorerat med guldgem + Chipboard stars från Studio Calico. Flikarna har jag gjort själv av spillpapper jag hade hemma.

Precis som jag skrivit på första sidan i albumet så pratar Tuva mycket nu, & jag ville få med alla hennes ord hon säger just nu. 18 månader gammal. Jag har valt att skriva ordet så som Tuva säger det på ena sidan & på andra sidan har jag skrivit betydelsen av ordet (om man inte förstår det) & när hon oftast säger det. Kul att spara & se tillbaka på i framtiden! 🙂

Featured image

Featured image

Featured image

Featured image

Featured image

Featured image

Featured image

Featured image

Featured image

Featured image

Featured image

Featured image

Featured image

Tack för titten!
// Anzan

En reaktion på ”Minialbum ”Tuva säger”

  1. Ursnyggt och vad kul för Tuva att ha sina första ord i ett album! Bra idé! själv har jag gjort LOs önskar jag kommit på detta, men det är ju inte försent…! Mina killar har har älskat/älskar att höra vad de sa när de var små.

Kommentera

