Mera tomtar

Okej, jag vet att julen är över och att de allra flesta där ute städat bort sina tomtar för i år. Men tomtar kan vara gångbara året om – trädgårdstomtar t ex. Jag gillar tomtar oavsett årstid och eftersom jag även gillar dåliga ordvitsar (ju sämre desto bättre) så kunde jag ju inte låta bli ”Gnome sweet gnome” från Lawn fawn. Det är även Lawn fawn som ligger bakom min runda stitched die, förhoppningsvis på väg hem till butiken ganska snart. Här har jag faktiskt kommit mig för att använda lite spillpapper som jag hittade där hemma. Inte för att det nu gjorde nån större skillnad i högen :-/

kort1 (1)

kort1 (2)

 Även här är det spillbitar som kommit till användning. Stämplarna kommer från samma set som ovan.

kort3 (1) kort3 (2)

Hoppas du får en riktigt bra helg! / Babsan

