Sidor från mitt Sn@p-album

Idag bjuder jag på några sidor ur mitt Sn@p-album – några sidor ur mitt liv med familj och vänner. 🙂 Jag älskar att leka med stämplar och stickers för att få till korten som jag vill ha dem – det är kul att blanda ”egengjorda” med färdiga kort eller att ”pimpa” färdiga kort. Hur som så tycker jag att det är ett bra sätt att komma igång med pysslandet när jag är trögstartad – då börjar jag göra en PL-sida eller två innan jag ger mig på kort och layouter. 🙂

CreatePL_Pysslo

 

Min dotter gillar att pyssla, hon med! 

 

FristadsPL_Pysslo01

FristadsPL_Pysslo02

 

På pysselträff under hösten-14

Knasigafamiljen_Pysslo

 Jag tillsammans med mina älskade föräldrar – 3/4 av knasfamiljen 🙂

Pyssla lugnt!
/ Jeanette – Tettiz

Kommentera

