Critters from the past!

Iförrgår kom det en jätteleverans med grejor till Anna! Jag var där och hjälpte till eftersom jag var ledig från mitt jobb, det är något rogivande med att prismärka och göra plats.
Mycket var påfyllning eftersom delar av DT-teamet gav Anna inköpsstopp inför inventeringen, så det ekade faktiskt riktigt tomt i butiken!

Jag kom hem med en del saker såklart. Lite papper och dies bland annat.
Idag visar jag ett grattiskort till en treåring som är gjort med stämplar och dies från underbara Lawn Fawn! Anna har ett stooort sortiment av dessa stämplar och fler kommer det bli! 😉

20150114_115249_resized_android

 

Bakgrunden är sprayad med Primas Color Bloom Spray för att få en lite glittrig effekt. Sedan gick jag efter med distressdynor. Alla djuren och palmen har jag skurit runt med min cameo! Medan solen och molnen är dies från LF.

20150114_115256_resized_android

 

Lite glitter passar alltid! Målat på ägget med wink of stella penna!

20150114_115309_resized_android

 

Lite glitter på solen också. Motiven är färglagda med framförallt distressmarkers men också med tombows som går fint att blanda med varandra. Jag älskar distressernas lite mer dämpade färgskala så det blir nog fler såna framöver!

En reaktion på ”Critters from the past!

Kommentarer inaktiverade.