Shaker cards

Jag har fått en ny dille – sk shaker cards. Jag tycker det är roligt med kort där det händer lite, som inte bara är kort liksom. Om du är nyfiken och vill ha en steg-för-steg guidning så är du välkommen till Pyssloteket på kurs den 7/2. Via den här länken kommer du direkt till kurserna.

Till det här kortet har jag använd stämplar + dies från Lawn fawn och papper som heter Lemonade stand från Bo Bunny. Mina metallichjärtan har jag gjort genom att embossa en hel pappersbit med Liquid platinum, samma som till texten, och sen stansa ut en massa hjärtan ur det. Hjärtan finns i många olika set från Lawn fawn,  till exempel A little birdie told me och Science of love.

SAM_5171

SAM_5172

De små pärlorna kommer från mina gömmor och paljetterna är ett 12-pack från Doodlebug som Anna kan ta hem på begäran.

Tack för titten! / Babsan

Kommentera

