Nu är det jul igen!! Eller…nä. Men rea på jul!

Här kommer en julig LO! Den sista jag lovar. Kanske. 😉
Du har säkert som jag en del julfoton som inte är scrappade. Just nu är det stor rea på alla juldekorationer, julstämplar och julpapper! Passa på att fynda vettja!

IMG_0830_iPad

 

Papper från BoBunny´s Candy cane lane!

IMG_0831_iPad

 

Underbara guldiga doilies som kom in till butiken i förra veckan! Sweet är en epoxysticker från Heidi Swapp. 2014 siffrorna är från ett ark med tre olika uppsättningar alfabet från Doodlebug. Kostar ynka 25 kr! Massa kul för pengarna! Lite glossy accents la jag ovanpå mina.

IMG_0832_iPad

 

Alla de rosa orden om julen är klippta ur pappret naughty or nice från samma serie som bakgrunden.

Med mask, 3D-gloss gel och enorma mängder distress glitter gjorde jag mig egen snö och skapade lite lokalt snöfall. Enda snön vi fick över jul….
Masken har jag gjort själv med ett overheadark och min cameo!

Kommentera

