Ljuvliga papper från Kaisercraft!

2015-dt-pyssloteket-lo-2Nu börjar nyheterna komma in i butiken och jag föll pladask för denna ljuvliga kollektion från Kaisercraft! Den har både ljuvligt romantiska papper och lite tuffare papper så den passar verkligen alla smaker!

2-1För att rama in fotot lite extra har jag lindat Wire Thread från Prima runt en burk och sedan färst över mitt foto med lite smältlim.

2-2Jag som älskar blommor ser ju såklart fram emot alla mumsiga blommor som Anna beställt men det finns väldigt mycket fint kvar från tidigare kollektioner. Så ta en runda i butiken och botanisera bland alla ljuvliga blommor!

2-3Jag har skapat små blad och snurrar av Wire Thread. Jag doppade dem sedan i Prima Matte Gel och sedan i Art Sugar.

Många kramar från Ulrika aka LillBLomman!

Kommentera

