Lyx och ögonblick i vardagen

Jag fyller på mitt lilla Sn@palbum med sidor fyllda av vardagsögonblick och vackra minnen – idag kommer jag visa ett par sidor med vardagsögonblick – vardagslyx och ”fiske” med min dotter.

 

AppreciateEverything_PL

GåochFiska_PL

 

Jag älskar mitt Sn@palbum – sidorna är tillräckligt små för att man inte ska behöva timmar för att fylla dem, de utgör ett enkelt format men ger en chans att dekorera som man vill och har man mycket att säga så kan man göra ett helt uppslag! 🙂 Dessutom finns det olika utföranden på plastfickorna, så man kan variera sig om man vill.

Nu har jag ju råkat se att det kommer ett Sn@palbum i lite större format med GUL rygg – det kommer definitivt att hamna i min ägo – kanske blir det ett album för 2015 – även om jag inte scrappar så strikt i ordning, utan tar det lite som det kommer. 🙂

Pyssla lugnt!
/ Jeanette – Tettiz

Kommentera

