Slut

Idag är sista dagen i januari månad – 1/12 av 2015 har passerat! Fort gick det minsann. Ett tydligt tecken på att tiden går fort är när man inte hinner scrappa ett Alla hjärtans-foto innan det är dags för nästa Alla hjärtans dag. Eller så är det ett tecken på att man scrappar alldeles för sällan. 2014 blev det 360 kort och 25 layouter så näe, det är nog scrapfrekvensen det är fel på. Tid till kortmakeriet har jag uppenbarligen haft. 😉

Men nu har jag i alla fall gjort det. Inget mästerverk men kanske en isbrytare för fler layouter under 2015? Alla papper kommer från KaiserCrafts serie ”Close up”; Lens, Film och Develop. LO1 (1)

Text och datum är stämplade med Riley’s ABCs från Lawn fawn. ”Enjoy” är en sticker i Heidi Swapp’s välkända stil. Kul att hon fått en liten revival tycker jag. Övriga stickers köpte jag på Pyssloteket ifjol men liknande finns, t ex dessa chipboard stickers.

LO1 (2)

Av lite pappersrester gjorde jag det här kortet. Jag har använt Lawn fawns ”Stitched rectangles – small” och ”Stitched leaves” från samma tillverkare. kort20 (1)

Lövet täckte jag med Deco Arts ”One step crackle finish”. Strösslade lite löst glitter över innan färgen hann torka.kort20 (2)

Tack för titten! / Babsan

Kommentera

