Triss i hjärtan

Alla-hjärtans-dag närmar sig med stormsteg! Brukar du uppmärksamma de du älskar den dagen? Jag lite lust att göra några kort med hjärttema och det kan hända att de landar i någons brevlåda… Jag har använt mina nya favoriter stitched rectangles från Lawn Fawn, tänk att det blir så snyggt med en falsk söm…!  De är mäkta populära så det gäller att hänga med när Anna får in dem för de går åt som smör i solsken. Hjärtana är en die från Technique Tuesdag från mina gömmor så även stämplarna.  Jag dammade av mina embossingfoldrar och embossade hjärtana på den understa bilden. Wink of Stella blingade till hjärtana på det första kortet. Hjärtana på det andra är utstansade ur en bit slät cs som jag färgat in med olika röda distressinks och sedan stänkt vatten på

2015-01-21 14.1

2015-01-21 14.3

2015-01-21 14.2

Nu vill jag ha bra dagsljus fler dagar så fotona slipper bli så dimmiga…

/Karin

Kommentera

