Erbjudande: Distress Spray Stains

Jag kan eventuellt ha råkat beställa finfina ställ. Som är fyllda med Tim Holtz Distress Stains Spray. Fast jag redan har MASSOR av Distress Spray Stain.
Och jag tänkte inte riktigt på att jag måste få plats i butiken… 😉

Så nu har jag hastigt och lustigt bestämt mej för att köra ett par olika erbjudanden på Distress Spray Stains i hopp om att få plats med de nya ställen.
Det finns tre erbjudanden:
Köp 4st så får du 30% rabatt 
Köp 8st så får du 40% rabatt 
Köp 12st så får du hela 50% rabatt
Så det är en rabattstege, ju fler du köper desto mer rabatt får du 🙂
Lägg de Distress Spray Stains du vill ha i korgen så får du rabatten:

DS_Spray_Bundle1-2

Du kan välja vilket betalsätt du vill, rabatten kommer med oavsett om du betalar med kort, faktura eller konto.
Erbjudandet gäller till och med midnatt 8/2.

Välkommen till Pyssloteket!

Kommentera

