Jäkla Malin!

Det här inlägget är helt och hållet DT-Malins fel! Utan hennes ”hjälp” och det här kortet hade jag aldrig insett att jag faktiskt behövde ”Critters from the past” och ”Spring showers” (Stitched hillside borders hade jag hittat på egen hand redan, tillfälligt slut). Dinosaurierna fick sällskap av sköldpaddan från ”Year two” och ett paket från ”Beep boop birthday”. Jag tycker det är roligt när man kan korsbefrukta stämpelset så här och Lawn fawns stämplar passar ypperligt till det.

kort22 (1)

Himlen har jag gjort med distress ink på akvarellpapper; antique linen, victorian velvet, seedless preserves och chipped sapphire. Djur, träd och stenar är färglagda med Copics. Jag valde att montera en palm och några stenar på framsidan av kortet för att det inte skulle bli så tomt.

kort22 (2)

Dinosaurier är ju väldans användbara, oavsett om det är små barn som fyller 4 eller gamla tanter som fyller 40 🙂

Tack för titten!/Babsan

En reaktion på ”Jäkla Malin!

Kommentera

