Blomfrosseri

är inte riktigt likt mej men på det här kortet som min svärmor fick när hon fyllde jämnt gick jag all-in. Det är lite roligt att göra något som är helt olikt det man brukar… Lager på lager byggde jag upp ett kort som nästan blev tredimensionellt. Jag stansade ut doilys och färgade in med Color Bloom spray, lika gjorde jag med Grape Vine från Memorybox och sen byggde jag! Stansade ut titeln och la på glossy accent och limmade på bling på ett band

2014-12-11 13.0

2014-12-11 13.1

Pröva att göra något utanför din comfortzon du oxå! /Karin

Kommentera

