Toffsarna

Hej hej

Idag visar jag en 30x30cm LO där jag scrappat om min yngsta dotter Tuva & hennes vägran att ha saker i håret som tex hårsnodd & spänne. Lyckades i alla fall fånga henne på bild med toffsen innan hårsnodden försvann. Älskar att bläddra i min äldsta dotters album (hon är 9 år idag) & se hur hon var som person, vad hon tyckte om & inte tyckte om osv. Nu fylls även Tuvas album med liknande berättelser – även om de båda är ganska så olika i sina personligheter!

Gjorde först en bakgrund på vit Cardstock & en stencil från Balzer Designs som heter ”Number Bits”, Distress Ink & en vanlig sminksvamp.

Featured image

Har sen lagt till dekorationer från Heidi Swapp, min favvo Washi tape med kamerorna & några Wood veneer stjärnor från Studio Calico.

Featured image

Featured image

Featured image

Tack för titten & trevlig helg!

 

 

Kommentera

