Ääääääälskar Paper smooches

Först gjorde Lawn Fawn entre och sen dök Paper smooches upp på scenen. Jag har blivit huvudstupa förälskad i båda märkena! Stämplarna är lite likartade i sin stil men jag kan bara inte välja; min inre Gollum dyker upp och vill ha allt och alla. Mitt senaste förvärv är ett set som heter Space Cadet och från det har jag använt en liten, liten stämpel med en strålkastare. Ljusskenet har jag fixat genom att maska av och färga in med distress inks. Det såg lite tomt ut så jag la på en stencil och färgade in likadana hjärtan som på kortbasen (där har jag dock använt watermarkdynan). Färgläggningen gjorde jag med Copics och själva lyktglaset fick lite Wink of Stella och Glossy accents.

kort47 (1)

kort47 (3)

Texten utanpå, och inuti, kortet har jag gjort med Alphadots.

kort47 (2)

Det är inte bara jag som är kär. Min dotter Nora, 10 år, har också fallit för dem, särskilt Party posse, och gjorde det här kortet till ett kalas. Lite assistans från mamma med dies, men i övrig hennes egen design.

Nora1 (1)

Nora1 (2)

 Tack för titten! / Babsan

Kommentera

