Fab friend – LO

För ca en månad sen var jag på träff som min fina kompis Malin anordnade och den första utmaningen var att scrappa efter en bild med drottning Silvia, juveler och blått, silver och vitt. Man kunde inspireras helt fritt och jag gjorde en layout med just min fabulous friend Malin, som ju också är drottning på Slottet, där hon och hennes man bor. 🙂

Fabfriend_Pysslo01

Fabfriend_Pysslo02

Fabfriend_Pysslo04

Fabfriend_Pysslo05

 

Jag har använt en salig blandning av blommor från Petaloo, stencil från Prima, distress ink och dies från Memory box och Technique Tuesday – det kanske märks att jag ÄLSKAR det här?! 🙂

Pyssla lugnt!
/ Jeanette – Tettiz

Kommentera

