Minialbum

Jag ville ge bort lite foton som jag redigerat till collage och framkallat i 15×15. Det här är ett ganska enkelt sätt att göra det lite roligare. Tar lite tid, det är inget man svänger ihop på en kväll pga de olika momentens torktider.. Men väl värt det besväret!  Eftersom jag hade framkallat foton som täcker hela ytan på varje sida så fanns det inte utrymme för att dekorera inuti men du kan dekorera ditt album med mönsterpapper på varje sida och fylla det med bilder i olika storlekar. Dekorerat fram och baksida har jag gjort med hjälp av några dies.  En favorit just nu är Stitched rectangle stackable från Lawn Fawn. När jag skriver det här är de tillfälligt slut i webshoppen så det är nog fler som gillar dem! Och fler former är på ingång, cirklar och kvadrater!!! Halleluja! Det blir så läckra inramningar med dessa!

2015-01-17 10.1

2015-01-17 10.2

2015-01-17 11.0

Hur jag gjort steg för steg bloggar jag om nästa gång det är min tur på måndag om två veckor.

/Karin

Kommentera

