Happy birthday matey!

Jag erkänner… det som var en förtjusning eller en kärlek till Lawn Fawn och Paper Smooches stämplar har gått över i ett…missbruk? Jag älskar dem… planerar hela tiden nästa alster och hur jag kan använda och kombinera seten. För det är ju det som är så underbart… de passar ihop med varandra i oräkneliga kombinationer! LOVE IT!

Två kort idag!
20150225_105027_resized_android

 

Ett grattiskort med stämplar från många olika set, färglagda med Tombows/Distressmarkers.

20150225_105017_resized_android

Stansade ut några moln i vellum för att få lite mer dimension. Molnen kommer från die-setet Spring Showers, från Lawn Fawn.

Här har jag använt mig av  Lawn Fawns hippo birdie, science of love, a birdie told me, on the mend, bee mine, year two och Paper Smooches Sentiment Sampler.

20150225_105108_resized_android

 

Ett shakercard! Så otroligt roliga, ganska lätt att göra men ser avancerat ut, perfekt att ge bort!
Stämplarna kommer från Paper Smooches – Ahoy my hearty och Lawn Fawn Float my boat, a birdie told me.

Bakgrunden med himmel och hav har jag gjort på vellum med distresser och HANDSPRIT. Ja du läste rätt…. Efter tips från Gunilla/Babsan.

